Nyaralásra vitorlásbérlés a családdal.

Posted on 2021-03-05 in Egyéb

Szponzorált tartalom

hajóbérlés Balaton

Egész évben robotolunk, jövünk-megyünk, dolgozunk. Nyáron igazán megérdemeljük a kikapcsolódást. Én autómentéssel, autószállítással foglalkozom, tényleg sok kilométert megteszek egy évben, ezért a nyári szabadságom alatt, ami 3 hét szokott lenni, szeretek semmit tenni. Vagyis csak azt mondom, hogy semmit teszek, de az aktív kikapcsolódás híve vagyok. A családommal Balatonon töltünk ebből minimum egy hetet, amikor is vitorlás hajót szoktunk bérelni és szeljük keresztbe-kasul a habokat a Balatonon.
A BalatonPro utazásszervező cégtől vesszük bérbe a hajót, akik az igényeinknek megfelelő vitorlást adják erre az egy hétre. A bérléssel kapcsolatos részleteket itt lehet megtekinteni: balatonpro.hu/hajoberles-balaton/ Előzetesen szoktunk egyeztetni, hogy melyik hajó szabad még a flottából, milyen felszerelést szeretnénk bele, és merre megy majd az utunk.

Ez azért is fontos, mert éjjel a hajóval nem szabad a Balaton vizén horgonyozni, a hajóknak kikötőben kell tölteniük az éjszakát. A BalatonPro-nak több kikötőben is bérelt helye van, így nekünk azért pluszban nem kell fizetnünk. Sokkal gazdaságosabb így a nyaralás. Elsőre drágának tűnhet 1 hétre hajót bérelni, ám ha beleszámítjuk, hogy így nincs útiköltség, szállás költség, hanem minden benne van a bérköltségben, már szebbnek tűnik a költségvetés. Nem mellesleg csodás helyen nyaralhatunk, a magyar tengeren, ahol bárhova elmehetünk vitorlásunk segítségével.
Ha probléma lenne, akkor pedig 0-24-es asszisztenciánk van a BalatonPro programszervezőinél, bármilyen ügyben lehet őket keresni, és amint lehet, megoldást nyújtanak. Volt olyan eset pár éve, hogy a vitorlánk elszakadt egy nagyobb széllökésben, a BalatonPro csapata pedig 12 órán belül biztosított nekünk vitorlavarrót és új vitorlát. Ajánlom őket szeretettel: balatonpro.hu/hajoberles-balaton/